Fotoalbum

Her er bildene fra årets kløvtur. Det ble 9 netter i lavvo

Vi starta på Solheimstulen fredag 31. juli litt seint på ettermiddagen.. Kom fram til Langetjønnlægret hvor vi slo opp en lavvo. Ble ganske kaldt på kvelden... Om natta var det hvitrima....
Resten av følget vårt kom dagen etter og sammen gikk vi til Kosadalen hvor vi overnatta på Setra til Tore Bjørn og Synnøve.

Søndagen gikk vi til Lågaros. Etappa etter lunsj, kom regnet sigende... Det plaskregna når vi kom fram og takknemligheten var stor når Roar kom med en sekk ved  Vi fyra i lavvoen så røyken lå tett, men jemmen fikk vi tørka klær og kropper!
Mandagen var en flott dag. Espen fikk en ørret på nesten 2 kg som vi tok med vårs videre. Det ble en lengre dag på Lågars og vi gikk ikke videre før på etterniddagen. Natta ble tilbragt på Eldsjålægret. Vi ble litt våte denne etappa og, så tørkemulighetene i stinbua var kjærkommen.

Så bar det til Hansbu!!! Vi gikk 2 mil denne dagen, og var glade når vi endelig kom fram.  På Hansbu venta gode venner og der ble vi noen dager, fra tirsdag til lørdag. Jeg ble lurt med av noen tøffe smågutter til å bade i elva... Var kaldt, men godt!!! Om natta fikk vi besøk i teltet av to skravlemus! Vi hadde tydeligvis satt opp lavvoen i løypenettet deres. De satt og skravla i lavvoen våres før de gikk ut og videre inn til naboen

På lørdag gikk turen til Sandhaug, hvor varm dusj og ferdig middag inne i hus venta. Ikke værst etter så mange dager ute!

Søndagen måtte vi hjem.... Tinnhølen var slutten for denne reisa. Der ble vi henta og kjørt hjem.

Tusen takk for en fantastisk tur alle sammen!!!!